SINI

Mie oon Sini

Valmistuin koulutetuksi hierojaksi Lahden Hierojakoulusta jouluna 2016 ja aloitin nelivuotiset naprapatian opinnot 2018 syksyllä XAMKissa, Kotkassa. Yritykseni perustin näiden välissä, lokakuussa 2017. Naprapaatiksi valmistuin keväällä 2022.

Kotoisin mie oon Miehikkälästä ja Lappeenrantaan kotiuduin ensimmäisten ammattiopintojen - vaatetusalan artesaani - myötä. Vaatetusalan hommissa hankittujen niskahartia-vaivojen ja käsillä tekemisen tarpeen seurauksena alunperin lähdin opiskelemaan hierojaksi. Ja nälkä kasvaa syödessä, se tuli huomattua.

Hieronnoissa/hoidoissa parasta on se, että kaikki asiakkaat ovat erilaisia - jokainen on uusi haaste erilaisine oireineen, lihaskireyksineen ja ominaisuuksineen, joka vaatii ongelmanratkaisukykyä. Naprapatian opiskelu on tuonut työskentelyyni hirveästi erilaisia tapoja tutkia ja havannoida oireita sekä tietysti uusia tapoja hoitaa. Hierontaotteiltani olen ennemmin napakka kuin hellä, joten spa-hierojaa miusta ei helpolla saa.

Vapaa-ajallani harrastan kulttuuria, liikuntaa ja käsitöitä. Tykkään liikkua luonnossa vaeltaen, pyöräillen ja meloen tai ihan vaan kävellen!
Ja sauna. Sauna on parasta.

Koulutukset

Koulutettu hieroja + urheiluhieroja 2016